Celem działania Telego Sp. z o.o. jest pełne zaspokojenie potrzeb i oczekiwań gospodarstw domowych w zakresie usług niezbędnych do ich funkcjonowania. Naszą misją jest:
„Świadczenie wysokiej jakości usług po konkurencyjnej cenie przy zachowaniu najwyższych standardów w zakresie obsługi Klientów.”
Naszą ideą jest zasada ciągłego doskonalenia wszystkich czynników organizacji mających wpływ na ostateczną jakość oferowanych przez nas usług. Ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością pozwoli uzyskać zadowolenie i satysfakcję naszych Klientów a także wpłynie na rozwój i zdobycie mocnej pozycji na rynku.
W zakresie sprzedaży usług dokładamy wszelkich starań aby zapewnić:
- Konkurencyjne ceny usług.
- Przeprowadzenie profesjonalnego i rzetelnego procesu sprzedaży usług.
W zakresie świadczenia usług dążymy do zapewnienia:
- Sprawnej aktywacji usług dla nowych Klientów.
- Profesjonalnej i kompleksowej obsługi Klientów.
Osiągnięcie powyższych celów realizujemy przez:
- Oferowanie usług o wysokiej jakości ze szczególnych uwzględnieniem terminowości, dokładności, rzetelności oraz profesjonalizmu.
- Stałe podnoszenia jakości świadczonych usług.
- Identyfikowanie potrzeb Klientów i monitorowanie ich zadowolenia.
- Indywidualne podejście do każdego Klienta.
- Zwiększanie skuteczności i efektywności procesów zapewniających doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością.
- Podnoszenie wiedzy i kwalifikacji pracowników w zakresie Systemu Zarządzania Jakością.
- Zaangażowanie wszystkich pracowników Telego Sp. z o.o. w zarządzanie jakością.
Zapewnienie realizacji i rozwoju procesów jakościowych jest najważniejszym zadaniem pracowników Telego Sp. z o.o. Niniejsza Polityka jakości stanowi zobowiązanie wobec naszych Klientów. Została zakomunikowana przez Kierownictwo: jest znana, wdrażana i respektowana przez wszystkich pracowników Telego Sp. z o.o.