Jesteś tutaj: Klient indywidualny > Telefonia nomadyczna

Telefonia nomadyczna


 

Kliknij czas obowiązywania umowy i wybierz swoją ofertę, by zobaczyć cennik:

Oświadczenie o braku minimalnych poziomów jakości usług
  1. TeleGo oświadcza, że Usługa nie posiada minimalnych poziomów jakości, w rozumieniu Załącznika nr X do dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/1972 z dnia 11 grudnia 2018 r. ustanawiającej Europejski kodeks łączności elektronicznej (Dz.U. L 321 z 17.12.2018, s. 36) oraz TeleGo nie stosuje wskazanych tam metod pomiaru.
  2. Awarie usuwane są w terminie 24 godzin.
  3. Za każdy dzień przerwy w świadczeniu Usług lub w przypadku braku osiągnięcia poziomu jakości świadczonych Usług, za którą Operator ponosi odpowiedzialność, Abonentowi przysługuje odszkodowanie w wysokości 1/15 opłaty miesięcznej liczonej według rachunków z ostatnich trzech Okresów Rozliczeniowych, jednak za okres nie dłuższy niż ostatnie 12 miesięcy. Abonentowi niebędacemu Konsumentem wskazane odszkodowanie przysługuje w przypadku, gdy łączny czas przerw w Okresie Rozliczeniowym wyniósł przynajmniej 36 godzin.
  4. Niezależnie od odszkodowania, za każdy dzień, w którym nastąpiła przerwa w świadczeniu usługi telefonicznej płatnej okresowo trwająca dłużej niż 12 godzin, abonentowi przysługuje zwrot 1/30 miesięcznej opłaty abonamentowej.
  5. Wypłata odszkodowania następuje w przypadku uwzględnienia wniesionej przez Abonenta reklamacji, stosownie do jego wniosku – poprzez zaliczenie odszkodowania na poczet przyszłych należności, wpłatę na rachunek bankowy bądź przekaz pocztowy, najpóźniej w ostatnim dniu Okresu Rozliczeniowego, w którym nastąpiło wniesienie przez Abonenta reklamacji. W pozostałym zakresie, Operator ponosi wobec Konsumentów odpowiedzialność na zasadach ogólnych określonych w Kodeksie Cywilnym.
  6. Za początek przerwy w świadczeniu Usługi przyjmuje się moment zarejestrowania zgłoszenia przerwy przez Abonenta do Operatora. Końcem okresu przerwy jest moment rozpoczęcia prawidłowego działania usługi zarejestrowany przez Operatora.
  7. Odszkodowanie, o którym mowa wyżej przysługuje, jeżeli przerwa nastąpiła z winy Operatora, a Abonent dokonał zgłoszenia przerwy w świadczeniu Usług do Operatora, a następnie, po potwierdzeniu istnienia faktu przerwy w świadczeniu Usług przez odpowiednie służby Operatora, zgłosił do Operatora wniosek o zapłatę odszkodowania.
  8. Do okresu, za który Abonentowi przysługuje odszkodowanie nie wlicza się czasu, w którym usunięcie awarii nie było możliwe z przyczyn leżących po stronie Abonenta.
Zakres usług posprzedażnych, obsługi klienta i konserwacji oraz dane kontaktowe świadczących je podmiotów
  1. Abonent może zgłaszać problemy związane z korzystaniem z Usług oraz zasięgać informacji na temat Usług na infolinii Operatora pod nr 801048048 oraz osobiście w Biurze Obsługi Klienta (BOK). Podmiotem świadczącym usługi serwisowe jest Operator.
  2. Lokalizacja oraz dane kontaktowe Biura Obsługi Klienta: Telego Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 1, 07-411 Rzekuń.
  3. Autoryzacja Abonenta dokonywana jest za pośrednictwem hasła bądź weryfikacji okazanego dokumentu tożsamości.
  4. Operator zastrzega sobie możliwość żądania dodatkowych dokumentów, jeżeli tożsamość Abonenta budzi wątpliwość.
  5. W ramach obsługi serwisowej, Operator udziela informacji dotyczących świadczonych usług, przyjmuje reklamacje, realizuje zlecenia, udziela informacji odnośnie obsługi udostępnianych lub sprzedawanych przez Operatora urządzeń końcowych oraz dokonuje konserwacji i usuwania uszkodzeń oraz awarii w urządzeniach abonenckich będących własnością Operatora. Awarie usuwane są w terminie 72 h od daty zgłoszenia.
  6. Lista usług objętych dodatkową opłatą:
    • Billing szczegółowy jednorazowy – 6,15 zł każdorazowo
    • Billing szczegółowy jako zlecenie stałe – 3,03 zł/mies.
    • Wydanie karty SIM w przypadku utraty – 50 zł każdorazowo
    • Zmiana numeru Abonenckiego 60 zł
    • Zmiana Taryfy na Taryfę z niższa opłatą abonamentową 50 zł
    • Wysyłka duplikatu faktury 6,15 zł każdorazowo
Okres obowiązywania umowy
  1. Aby skorzystać z warunków promocyjnych Abonent można zawrzeć umowę na czas określony (12 lub 24 miesięcy).
  2. Umowa może być zawarta na czas nieokreślony, okres 12 lub 24 miesięcy.
  3. Każda ze stron może rozwiązać taką Umowę z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego następującego po Okresie Rozliczeniowym, w którym wypowiedzenie wpłynęło do Operatora.
  4. Po upływie okresu, na jaki Umowa została zawarta, Umowa przekształci się automatycznie w umowę zawartą na czas nieoznaczony.
  5. Przed automatycznym przedłużeniem umowy, Operator doręcza Abonentowi na trwałym nośniku, w rozsądnym terminie, nie później niż 30 dni przed upływem okresu, na jaki Umowa została zawarta, jasne i zrozumiałe informacje o automatycznym przedłużeniu Umowy, w szczególności zmianie warunków świadczenia Usług względem warunków obowiązujących w okresie, na jaki została zawarta Umowa, sposobach i terminach jej wypowiedzenia, a także najkorzystniejszych oferowanych przez siebie pakietach taryfowych dotyczących usług objętych Umową.
  6. Abonent może wypowiedzieć w każdym czasie, z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia, Umowę, która po upływie okresu, na jaki została zawarta, ze względu na brak przeciwnego oświadczenia Abonenta, uległa automatycznemu przedłużeniu. W okresie wypowiedzenia Abonent ponosi jedynie opłaty za świadczenie Usług objętych Umową lub zamówionych w czasie trwania Umowy pakietów taryfowych lub dodatkowych opcji usług.
Odszkodowanie należne w momencie wypowiedzenia umowy zawartej na czas oznaczony
  1. TeleGo może dochodzić odszkodowania w przypadku, gdy Umowa o świadczenie usług komunikacji elektronicznej, w tym o zapewnienie przyłączenia do publicznej sieci telekomunikacyjnej, została wypowiedziana przez Abonenta lub przez TeleGo z winy Abonenta, przed upływem okresu, na jaki została zawarta.
  2. Odszkodowanie, o którym mowa w ust. 1, nie przysługuje w przypadku:
    • wypowiedzenia przez konsumenta umowy o świadczenie usług komunikacji elektronicznej przed rozpoczęciem przyłączenia go do publicznej sieci telekomunikacyjnej, a w przypadku gdy przyłączenie nie jest wykonywane – przed rozpoczęciem świadczenia usług telekomunikacyjnych, chyba że przedmiotem odszkodowania jest promocyjne urządzenie końcowe;
    • przeniesienia numeru w następstwie sytuacji, o której mowa w art. 161 ust. 2 Ustawy.
  3. Odszkodowanie, o którym mowa w ust. 1, będzie wynosić:
    • z tytułu usługi telekomunikacyjnej – sumy części opłaty abonamentowej lub innej okresowej opłaty stanowiącej opłatę za tę usługę, wskazanej w art. 288 ust. 1 pkt 6 lit. a lub art. 293 ust. 1 pkt 3 lit. a Ustawy, które Abonent jest obowiązany uiścić do czasu zakończenia obowiązywania Umowy;
    • z tytułu promocyjnego urządzenia końcowego – sumy części opłaty abonamentowej lub innej okresowej opłaty stanowiącej opłatę za to urządzenie, wskazanej w art. 288 ust. 1 pkt 6 lit. c lub art. 293 ust. 1 pkt 3 lit. c Ustawy, które Abonent jest obowiązany uiścić do czasu zakończenia obowiązywania Umowy.
Procedury związane z przeniesieniem numerów
  1. Abonent może żądać przy zmianie dostawcy usług przeniesienia przydzielonego numeru do istniejącej ruchomej sieci operatora na terenie całego kraju. Prawo do żądania przeniesienia numeru nie uchybia roszczeniom Operatora, o których mowa w § 8 ust. 2 Regulaminu. Abonent, o ile nie zrzeknie się tego uprawnienia, zachowuje prawo do przeniesienia dotychczasowego numeru przez okres jednego miesiąca od daty rozwiązania umowy.
  2. Przeniesienie numeru, o którym mowa w ust. 1 powyżej, następuje nie później niż w terminie 1 dnia roboczego od dnia wskazanego w umowie o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem przydzielonego numeru jako dnia rozpoczęcia świadczenia usług przez nowego dostawcę usług.
  3. W przypadku gdy przeniesienie przydzielonego numeru z sieci Operatora nie doszło do skutku w terminie, o którym mowa ust. 2, Operator wznawia lub kontynuuje świadczenie usługi na dotychczasowych warunkach do czasu przeniesienia numeru. Wznowienie świadczenia usługi następuje w takim terminie, aby utrata dostępu przez Abonenta do świadczonych usług nie przekroczyła 1 dnia roboczego. Jeżeli przeniesienie przydzielonego numeru nie doszło do skutku w terminie 30 dni od terminu wskazanego w ust. 2 wypowiedzenie umowy z Operatorem staje się bezskuteczne. Abonent ma prawo złożyć przeciwne oświadczenie, o czym Operator poinformuje Abonenta.
  4. W przypadku niedotrzymania terminu, o którym mowa w ust. 2, Abonentowi przysługuje od Operatora jednorazowe odszkodowanie za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w wysokości 1/4 sumy opłat miesięcznych liczonej według rachunków za usługi komunikacji elektronicznej z ostatnich trzech Okresów Rozliczeniowych, chyba że brak możliwości realizacji przeniesienia numeru nastąpił z przyczyn leżących po stronie systemu, o którym mowa w art. 337 ust. 3 ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. Prawo komunikacji elektronicznej (Dz.U. z 2024 r. poz. 1221).
  5. Kwotę odszkodowania, o którym mowa w ust. 4, oblicza się na podstawie liczby dni, które upłyną do dnia przeniesienia numeru lub dnia zakończenia obowiązywania kontynuowanej lub wznowionej umowy z Operatorem.
Możliwość kierowania połączeń do numerów alarmowych
TeleGo zapewnia możliwość kierowania połączeń do numerów alarmowych. Połączenia z numerami alarmowymi są bezpłatne.
Aktualności Zmiany w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 12 lipca 2...
Szanowny Kliencie Informujemy, że w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 12 lipca 2024 roku Prawo komunikacji elektronicznej (Dz. U. z 2024 r. po... Czytaj dalej
Aktualności Wykaz stron internetowych, z których korzystanie nie wpływa ...
„TeleGO Sp. z o.o. informuje, że w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 16.04.2020 r. o szczególnych instrumentach wsparcia w związku z rozprzestr... Czytaj dalej
Aktualności Zmiany w roamingu od 1 stycznia 2025r.
Szanowni Państwo, Informujemy, że z dniem 1stycznia 2025 r. wchodzą w życie zmiany dla Abonentów korzystających z usług telekomunikacyjnych w roami... Czytaj dalej
Aktualności Zmiany w roamingu od 15 maja 2024r.
Szanowni Państwo, Informujemy, że z dniem 15 maja 2024 r. wchodzą w życie zmiany dla Abonentów korzystających z usług telekomunikacyjnych w roamingu ... Czytaj dalej
Aktualności Zmiana archiwalnych cenników TeleNovum
Szanowni Państwo Na podstawie art. 61 ust. 51 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne, Spółka informuje, że z dniem 1 lutego 2024 ... Czytaj dalej
Aktualności Zmiany stawek w roamingu od 1 stycznia 2024r.
Szanowni Państwo, Informujemy, że z dniem 1 stycznia 2024 r. wchodzą w życie zmiany dla Abonentów korzystających z usług telekomunikacyjnych w roam... Czytaj dalej
Aktualności Zmiany w Regulaminach świadczenia Usług telekomunikacyjnych ...
Szanowni Abonenci, TeleGO Sp. z o.o. informuje, iż z dniem 25 września 2023 r. zmianie ulegną wskazane niżej regulaminy świadczenia usług telekomun... Czytaj dalej
Aktualności Zmiany w roamingu od 01 czerwca 2023r.
Szanowni Państwo, Informujemy, że z dniem 1 czerwca 2023 r. wchodzą w życie zmiany dla Abonentów korzystających z usług telekomunikacyjnych w roami... Czytaj dalej