„Połączenie sił to początek,
Pozostanie razem to postęp,
Wspólna praca to sukces „
Henry Ford
TeleGo Sp. z o.o. 1 października 2019 r. przejęła usługi telekomunikacyjne od działającego od 2007 r. operatora, Novum S.A. Doświadczenie, umiejętność dostrzegania potrzeb klientów, zaufanie, które przez lata pozyskał operator Novum S.A, jak również, inspiracja, motywacja i determinacja Telego Sp. z o.o. pozwoliły stworzyć, Operatora TeleGo, który jest teraz, jednym z liderów branży telekomunikacyjnej w Polsce.
TeleGO zapewnia pełen zakres usług, dający szereg możliwości i rozwiązań. Telefon stacjonarny – usługę WLR ( hurtowy dostęp do sieci Orange S.A, w której operator przejmuje obsługę połączeń telefonicznych od innego operatora wraz z pobieraniem abonamentu), Telefon komórkowy w modelu MVNO, własną bazę numeracji abonenckiej, dostęp do Internetu w technologii LTE, jak również, szeroko rozwiniętą usługę Teleopieki.
Celem działania TeleGO jest pełne zaspokojenie potrzeb i oczekiwań klientów w zakresie sprzedaży i świadczenia usług telekomunikacyjnych. Atutami firmy są wysoka jakość oraz profesjonalna obsługa klienta.
W codziennej pracy TeleGO kieruje się następującymi wartościami:
- uczciwość biznesowa wobec pracowników i klientów – podejmujemy zgodne z etyką działania oraz promujemy najkorzystniejsze dla jednostki rozwiązania biznesowe,
- innowacyjność rozwiązań – nieustająco poszukujemy nowych oraz doskonalimy już istniejące produkty, dążąc do optymalnego dostosowania ich do potrzeb klientów,
- wysoka kultura organizacyjna i jasno określone zasady współpracy – dbamy o pozytywne relacje ze współpracownikami, klientami oraz partnerami biznesowymi, kierując się przejrzystym kodeksem działań.
Informacje Zarządu