Jesteś tutaj: Klient indywidualny > Polityka Jakości

Polityka Jakości


Celem działania Telego Sp. z o.o. jest pełne zaspokojenie potrzeb i oczekiwań gospodarstw domowych w zakresie usług niezbędnych do ich funkcjonowania. Naszą misją jest:

 „Świadczenie wysokiej jakości usług po konkurencyjnej cenie przy zachowaniu najwyższych standardów w zakresie obsługi Klientów.”

 

Naszą ideą jest zasada ciągłego doskonalenia wszystkich czynników organizacji mających wpływ na ostateczną jakość oferowanych przez nas usług. Ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością pozwoli uzyskać zadowolenie i satysfakcję naszych Klientów a także wpłynie na rozwój i zdobycie mocnej pozycji na rynku.

W zakresie sprzedaży usług dokładamy wszelkich starań aby zapewnić:

  • Konkurencyjne ceny usług.
  • Przeprowadzenie profesjonalnego i rzetelnego procesu sprzedaży usług.

W zakresie świadczenia usług dążymy do zapewnienia:

  • Sprawnej aktywacji usług dla nowych Klientów.
  • Profesjonalnej i kompleksowej obsługi Klientów.

Osiągnięcie powyższych celów realizujemy przez:

  • Oferowanie usług o wysokiej jakości ze szczególnych uwzględnieniem terminowości, dokładności, rzetelności oraz profesjonalizmu.
  • Stałe podnoszenia jakości świadczonych usług.
  • Identyfikowanie potrzeb Klientów i monitorowanie ich zadowolenia.
  • Indywidualne podejście do każdego Klienta.
  • Zwiększanie skuteczności i efektywności procesów zapewniających doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością.
  • Podnoszenie wiedzy i kwalifikacji pracowników w zakresie Systemu Zarządzania Jakością.
  • Zaangażowanie wszystkich pracowników Telego Sp. z o.o. w zarządzanie jakością.

Zapewnienie realizacji i rozwoju procesów jakościowych jest najważniejszym zadaniem pracowników Telego Sp. z o.o. Niniejsza Polityka jakości stanowi zobowiązanie wobec naszych Klientów. Została zakomunikowana przez Kierownictwo: jest znana, wdrażana i respektowana przez wszystkich pracowników Telego Sp. z o.o.

Aktualności Zmiana stawek za transmisję danych na terytorium Unii Europe...
TeleGO Sp. z o.o. informuje, że z dniem 1 stycznia 2020 r. następuje zmiana stawek za korzystanie z usług telekomunikacyjnych w roamingu międzynarodow... Czytaj dalej
Aktualności Informacja o podziale spółki NOVUM S.A.
Szanowni Państwo Poniżej przekazujemy informację dotyczącą zmian w Spółce Novum S.A. Prosimy o zapoznanie się z treścią dokumentu. Informa... Czytaj dalej
Aktualności Obniżka cen za połączenia głosowe wychodzące do państw człon...
Novum S.A. informuje, że w związku z art. 5a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE Nr 2015/2120 z dnia 25 listopada 2015 r. ustanawiające... Czytaj dalej
Aktualności Zmiany stawek w roamingu od 1 stycznia 2019 r.
Novum S.A. informuje, że z dniem 1 stycznia 2019 r. następuje zmiana stawek za korzystanie z usług telekomunikacyjnych w roamingu międzynarodowym na t... Czytaj dalej