Jesteś tutaj: Klient indywidualny > TeleGO Domowy – telefonia stacjonarna

WYBIERZ OFERTĘ DLA SIEBIE

Abonament telefonii stacjonarnej w Planach Korzystnych

Plan Taryfowy
Korzystny
Plan Taryfowy
Korzystny 30
Plan Taryfowy
Korzystny 70
Plan Taryfowy
Korzystny 2000
Miesięczna kwota Abonamentu brutto przy umowie na czas 24 miesięcy 31,50zł/mc 35,50zł/mc 37,40zł/mc 48,00zł/mc
Liczba minut w abonamencie 0 min 30 min 70 min 2000 min.
Opłata brutto za minutę połączenia do sieci stacjonarnych 0, 26 zł 0, 26 zł 0, 26 zł 0, 26 zł
Opłata brutto za minutę połączenia do sieci komórkowych 0, 29 zł 0, 29 zł 0, 29 zł 0, 29 zł
Opłata aktywacyjna 1,23 zł 1,23 zł 1,23 zł 1, 23 zł

W przypadku Planów z pakietem minut na połączenia do krajowych sieci komórkowych, stawka dotyczy połączeń wykonywanych po wykorzystaniu minut przyznanych w ramach pakietów.

Chcesz rozmawiać taniej i Więcej
zachowując numer stacjonarny?

1. Co zrobić aby skorzystać z usługi TeleGO Domowy?

Wystarczy, że zadzwonisz pod numer 801077333 lub 29 7650650.

2. Czy podpisując umowę na usługę TeleGO Domowy, będę płacił dwa rachunki ?

Nie. Rachunek otrzymasz tylko od Telego Sp. z o.o.

3. Czy aby skorzystać z usługi TeleGO Domowy muszę zmieniać numer telefonu ?

Nie. Aby skorzystać z usługi TeleGO Domowy nie musisz zmieniać numeru telefonu. Wystarczy przenieść numer od dotychczasowego operatora do Telego Sp. z o.o.

4. Czy minute otrzymane w ramach abonamentu TeleGO Domowy są bezpłatne przy połączeniach wykonywanych do sieci komórkowych?

Po wybraniu taryfy w usłudze TeleGO Domowy Abonentowi przysługuje pakiet minut, który w czasie trwania umowy odnawiany jest w kolejnych miesiącach. Pakiet minut pozwala na realizowanie bez dodatkowych opłat połączeń lokalnych, strefowych oraz międzystrefowych. Połączenia wykonane do sieci komórkowych podlegają standardowym opłatom cennikowym.

5. Ile kosztuje przeniesienie numeru do Telego Sp. z o.o. ?

Przeniesienie numeru jest bezpłatne. Dodatkowo Telego Sp. z o.o. realizuje wszystkie formalności związane z przeniesieniem numeru od dotychczasowego operatora.

6. Jak długo będę czekał na przeniesienie mojego numeru telefonu w usłudze TeleGO Domowy?

Czas oczekiwania to ok. 45-60 dni od momentu podpisania umowy. Uzależniony jest od zapisów w umowie z poprzednim operatorem, szybkości deaktywacji usługi i aktywacji w naszym systemie.

7. Co to jest linia analogowa?

Jest to łącze telekomunikacyjne (PSTN), na którym przesyłanie danych odbywa się w sposób analogowy. To najprostszy rodzaj linii telefonicznej, który jest używany przez większość klientów indywidualnych.

8. Co to są połączenia lokalne, strefowe i międzystrefowe?

Połączenia lokalne i strefowe to połączenia wykonywane do abonentów w tej samej strefie numeracyjnej.
Połączenia międzystrefowe to połączenia wykonywane pomiędzy abonentami należącymi do różnych stref numeracyjnych.

9. Co to jest preselekcja?

To usługa stałego przekierowania połączeń międzystrefowych, do sieci komórkowej lub międzynarodowego do wybranego operatora telekomunikacyjnego. Realizowana jest bezpłatnie przez TP S.A. i polega na automatycznym dodaniu określonego prefiksu dla każdego połączenia międzymiastowego, międzynarodowego i do sieci komórkowych. Korzystając z preselekcji abonent nie musi wybierać ręcznie prefiksu Novum 10818 przy każdym połączeniu.

10. Co to są połączenia typu AUS?

Połączenia typu AUS to w szczególności połączenia z numerami specjalnymi (np. biuro numerów, numery skrócone), połączenia do numerów zaczynających się na: 80x (np. infolinie), 39x, 70x, 20(7,8) oraz do sieci przywoławczej. Połączenia typu AUS, które można zablokować (grupy numerów):
*Połączenia rozrywkowe o podwyższonej opłacie (0-700*x*, 0-701*x*, 0-708*x*, 0-20(7, 8)*x)
*Połączenia o podwyższonej opłacie – usługi, np.: 0-703*x, 0-704*x, 0-300x, 0-400x
*Połączenia międzynarodowe, do sieci komórkowych i pagerów, połączenia do Internetu i sieci teleinformatycznych, połączenia międzystrefowe
*Połączenia do infolinii, np.: 0-80x, 0-080x oraz domowy SMS tp

11. Jak można zgłosić awarię telefonu?

Zgłoszenia awarii lub usterki można dokonać telefonicznie dzwoniąc na naszą Infolinię bądź mailowo poprzez wypełnienie formularza na naszej stronie internetowej.

12. W jaki sposób można podpisać umowę z Novum S. A.?

Klient może podpisać umowę zakupu energii elektrycznej na kilka sposobów:
– osobiście w Biurze Obsługi Klienta Telego Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 1, 07-411 Rzekuń
– drogą telefoniczną, dzwoniąc pod numer infolinii 801 077 333
– poprzez naszego pracownika terenowego,
– zgłaszając gotowość zawarcia umowy na formularzu zgłoszeniowym umieszczonym na naszej stronie www

13. Czy po złożeniu reklamacji muszę zapłacić rachunek?

Złożenie reklamacji przez Odbiorcę nie zwalnia go z obowiązku zapłaty faktury.

14. Jaki jest termin płatności na fakturach dla klienta indywidualnego?

Termin płatności faktury wynosi dla odbiorcy indywidualnego 21 dni od daty wystawienia faktury, lecz nie krócej niż 14 dni od jej doręczenia.

15. W jakiej formie mogę składać reklamację?

Odbiorca składa reklamacje w formie pisemnej na adres Biura Obsługi Klienta.

16. W jakim czasie otrzymam odpowiedź na złożoną reklamację?

Zgodnie z Regulaminem, Telego Sp. z o.o. ma 14 dni roboczych od dnia wpływu reklamacji na udzielenie pisemnej odpowiedzi na reklamację.

    Formularz kontaktowy

    Nasi konsultanci opowiedzą Ci o produkcie i odpowiedzą na Twoje wszystkie pytania.

    Wypełnij formularz kontaktowy - oddzwonimy

    * wszystkie pola są obowiązkowe








    Pokaż wszystkie zgody

    Zadzwoń
    29 765 06 51
    Nasi konsultanci odpowiedzą na Twoje pytania.