Jesteś tutaj: Klient indywidualny > TeleGO Hendi – telefonia komórkowa

Telefonia Komórkowa

Abonament komórkowy w planach taryfowych PL

Plan taryfowy PL9 Plan taryfowy PL12 Plan taryfowy PL19 Plan taryfowy PL bez limitu
Miesięczna kwota Abonamentu przy umowie na czas 24 miesięcy 9,99zł/mc 12,99zł/mc 19,99zł/mc 26,00zł/mc
Liczba minut w abonamencie 0 min 15 min 100 min bez limitu
Opłata za minutę połączenia do sieci stacjonarnych i komórkowych 0, 22 zł 0, 22 zł 0, 22 zł 0, 22 zł
Opłata za SMS-a do abonentów krajowych sieci komórkowych 0, 19 zł 0, 19 zł 0, 19 zł 0, 19 zł
Opłata za minutę połączenia do sieci TeleGO 0, 03 zł 0, 03 zł 0, 03 zł 0, 03 zł

Potrzebujesz więcej SMS-ów i Internetu?

Pakiety i usługi dodatkowe dla Klientów Indywidualnych

Nazwa pakietu Wielkość Opłata
SMS/MMS bez limitu bez limitu 6,00 zł
Pakiet danych 2GB 2 GB 5,50 zł
Pakiet danych 5GB 5 GB 12,50 zł
Pakiet danych 10GB 10 GB 22,00 zł

Pakiet SMS/MMS bez limitu do wykorzystania do wszystkich krajowych sieci za wyjątkiem SMS/MMS -ów Premium (o podwyższonej opłacie)

Pakiety SMS/MMS bez limitu oraz Pakiety Data dostępne są w pełnych Okresach Rozliczeniowych, przy czym w przypadku, gdy aktywacja Pakietu nastąpi w trakcie trwania Okresu Rozliczeniowego, to Pakiet będzie dostępny od dnia jego aktywacji do ostatniego dnia pierwszego pełnego Okresu. Jednostki GB z dodatkowych pakietów są dostępne od aktywacji i pozostają do wykorzystania do końca trwającego Okresu Rozliczeniowego. Część Pakietu niewykorzystana w pełnym Okresie Rozliczeniowym nie przechodzi na kolejne Okresy Rozliczeniowe. Jeżeli aktywacja pakietu nastąpiła w trakcie Okresu Rozliczeniowego, opłata za pakiet pobierana jest proporcjonalne do liczby dni pozostałych do końca tego Okresu Rozliczeniowego.

1. Gdzie znajdę Kod PUK?

Kod PUK znajdziesz w zestawie startowym, do którego była dołączona karta SIM.

2. Jak mogę odebrać MMS?

MMS możesz odebrać:
– na skonfigurowanym aparacie obsługującym odbieranie MMS, wiadomość przychodzi na skrzynkę odbiorczą (tam gdzie zapisywane są także SMS-y). W telefonie pojawia się znak koperty, której otwarcie spowoduje wyświetlenie MMS-a. Szczegóły obsługi MMS-ów podane są w instrukcji obsługi aparatu.
-na kontach poczty e-mail.
Aby odebrać MMS mieć włączoną usługę GPRS.

3. Jak skonfigurować wysyłkę MMS w telefonie?

Sprawdź w ustawieniach swojego telefonu czy opcja transmisji danych pakietowych jest włączona. Będąc na ekranie głównym w systemie Android wybierz:

Menu -> Ustawienia -> Sieci zwykłe i bezprzewodowe

Następnie Sieci komórkowe -> Punkty dostępowe

Dodać nową nazwę APN, a następnie w zależności od konfigurowanej usługi wybrać i uzupełnić:

Nazwa: mms.telego.pl
APN: mms.telego.pl
MMSC: http://mms.telego.pl:8002
Proxy MMS: 212.2.96.16
Port MMS: 8080
MCC: 260
MNC: 01
Typ uwierzytelniania: PAP
Typ APN: mms

Zapisz zmiany. W zależności od modelu telefonu, może być konieczny restart urządzenia.

W przypadku systemu iOS wybieramy:
Menu – Ustawienia – Ogólne – Sieć – Edge (lub „Dane przez sieć komórkową” w nowszych wersjach oprogramowania)

APN: mms.telego.pl
Użytkownik: pozostawiamy puste
Hasło: pozostawiamy puste
MMSC: http://mms.telego.pl:8002
Proxy: 212.2.96.16:8080
Maks. wielkość MMS: 307200
URL UA PROF MMS: pozostaje puste

4. Jak skonfigurować internet w telefonie?

Sprawdź w ustawieniach swojego telefonu czy opcja transmisji danych pakietowych jest włączona. Będąc na ekranie głównym w systemie Android wybierz:

Menu -> Ustawienia -> Sieci zwykłe i bezprzewodowe

Następnie Sieci komórkowe -> Punkty dostępowe

Dodać nową nazwę APN, a następnie w zależności od konfigurowanej usługi wybrać i uzupełnić:

Nazwa: Internet
APN: internet
Typ uwierzytelniania: brak
Typ APN: default

Zapisać nowy punkt dostępu.

W przypadku systemu iOS wybieramy:
Menu – Ustawienia – Ogólne – Sieć – Edge (lub „Dane przez sieć komórkową” w nowszych wersjach oprogramowania)

APN: telego.pl
Username: pozostawiamy puste
Password: pozostawiamy puste

5. Pakietowa Transmisja Danych (GPRS) – co to jest?

GPRS (pakietowa transmisja danych) to technologia, która umożliwia korzystanie z szybkiego przesyłania danych, a więc pozwala na:
• dostęp do Internetu ( komórka jako modem do Twojego komputera)
• dostęp do stron WAP, aplikacji typu Chat i innych
• wysyłanie i odbieranie MMS-ów
• stały dostęp do poczty elektronicznej z telefonu komórkowego
• pobieranie dzwonków, gier i dodatkowych aplikacji.

6. Ile kosztuje korzystanie z GPRS?

• opłaty za korzystanie z usługi GPRS naliczane są za ilość wysłanych i odebranych danych – a nie za czas połączenia
• opłaty za pobranie i wysłanie danych naliczane są oddzielnie (w ramach jednej sesji w rozliczeniu dziennym)
• opłaty za połączenie naliczane są za każde rozpoczęte 100 KB
• szczegóły znajdziesz w cenniku swojej taryfy

7. Co to jest roaming?

Jest to usługa, która umożliwia swobodne korzystanie z telefonu poza granicami Polski.

8. Ile kosztuje aktywowanie i wyłączenia roamingu?

Włączenie i wyłączenie roamingu jest bezpłatne.

9. Jak włączyć i wyłączyć roaming?

– Jeśli chcesz włączyć roaming – wprowadź w aparacie kod *101*11*01# i naciśnij „Zadzwoń”
– Jeśli chcesz wyłączyć roaming – wprowadź w telefonie kod *101*00*01# i naciśnij „Zadzwoń”

10. Jak wysyłać SMS-y?

SMS-y w roamingu wysyłasz w taki sam sposób jak w Polsce. Przed numerem, pod który wysyłasz wiadomość, wpisz numer kierunkowy kraju (np. wysyłając wiadomość pod polski numer, poprzedź go prefiksem +48)

11. Jak w roamingu wykonać połączenie lokalne?

Wybierz: + lub 00; numer kierunkowy kraju, w którym jesteś; numer kierunkowy miasta lub sieci komórkowej; numer abonenta.

12. Jak w roamingu zadzwonić do Polski lub wykonać inne połączenia międzynarodowe?

Wybierz: + lub 00; numer kierunkowy kraju, do którego dzwonisz; kierunkowy miasta lub sieci komórkowej; numer abonenta.
W nielicznych sieciach u operatorów telekomunikacyjnych zamiast „+” lub „00” użyj cyfr obowiązujących w danym kraju dla uzyskiwania połączeń międzynarodowych.

13. Poczta Głosowa - co to jest i jakie posiada funkcje?

Poczta Głosowa – to Twoja automatyczna sekretarka. Jeśli nie możesz lub nie chcesz odebrać połączenia to Poczta Głosowa odbierze je za Ciebie, dając dzwoniącemu możliwość pozostawienia wiadomości. Ma wiele istotnych funkcji i można ją łatwo dostosować do własnych potrzeb wybierając odpowiedni profil.

14. Ile kosztuje posiadanie poczty głosowej?

Posiadanie Poczty głosowej jest bezpłatne.
Włączenie – bezpłatne.
Za połączenie z Pocztą głosową zapłaci osoba, która do Ciebie dzwoni i zgłosi jej się Twoja Poczta.
Oddzwonienie z nagrana wiadomością jest bezpłatne.
Gdy Ty zadzwonisz na pocztę, zapłacisz zgodnie z Twoją taryfą

15. Co to są połączenia o podwyższonej opłacie?

Wysokopłatne połączenia głosowe to usługa umożliwiająca Ci dzwonienie na różnego typu serwisy informacyjne, konkursowe, rozrywkowe dostępne pod numerami wysokopłatnymi (premium).
Informacje o opłatach za połączenia z numerami premium zaczynającymi się od 605 70xxxx, *7xy, 70, 19 (gdzie x – to dowolna cyfra 0-9, y – to ciąg cyfr 0-9) znajdziesz na stronie. Dodatkowo zapłacisz cenę za minutę połączenia do Polski wg operatora zagranicznego, z którego usług korzystasz.
Możesz odblokować lub zablokować możliwość wykonywania takich połączeń w roamingu (czyli podczas pobytu za granicą).
Blokada dotyczy tylko połączeń głosowych, nie obejmuje wysokopłatnych SMS-ów i MMS-ów.

16. Czym jest Eurotaryfa?

To niższe opłaty za korzystanie z usług roamingowych, na terenie krajów Unii Europejskiej.

17. Co to jest przeniesienie numeru?

Usługa przeniesienia numeru pozwala zachować ten sam numer telefonu komórkowego podczas zmiany operatora telefonii komórkowej

18. Ile kosztuje przeniesienie numeru?

Przeniesienie numeru jest darmowe. Od 06.07.2009 roku zgodnie z prawem telekomunikacyjnym nie ponosimy żadnych opłat za przeniesienie numeru. Oferta obowiązuje bezterminowo.

19. Jak długo to trwa?

Wszystko zależy od formy i trybu złożenia wniosku. W przypadku gdy łączy Państwa z dotychczasowym Operatorem telekomunikacyjnym umowa terminowa, proces przeniesienia będzie trwał dłużej. Gdy mają Państwo numer prepaid (na kartę) lub umowę na czas nieokreślony, proces przeniesienia może trwać krócej.

20. Jakie dokumenty są potrzebne do przeniesienia numeru?

Dokumenty wymagane dla klienta prywatnego – dokument tożsamości, ostatnia faktura.
Dokumenty wymagane dla klienta biznesowego – dokument tożsamości osoby upoważnionej do zawarcia umowy, zaświadczenia o numerach REGON i NIP, wpis do KRS.
Wniosek o przeniesienie numeru, Oświadczenie NP , Umowa, Pełnomocnictwo – wzory dokumentów dostępne są na naszej stronie Internetowej.

21. Co to jest karta SIM?

Subscriber Identity Module: moduł identyfikacji abonenta – plastikowa karta elektroniczna wielkości karty kredytowej (85 × 54 mm, starszy typ) lub wielkości paznokcia (25 × 15 mm, nowszy typ) z wbudowaną pamięcią i mikroprocesorem. Karta SIM identyfikuje abonenta i przechowuje także pewną ilość niektórych danych, np. fragment jego książki telefonicznej.

22. Co z moją dotychczasową kartą SIM? Czy dostanę nową?

Karta SIM od dotychczasowego operatora zostaje wyłączona. W momencie przeniesienia numeru do nowego operatora telekomunikacyjnego otrzymujemy nową kartę z tymczasowym numerem.

23. Co to jest pełnomocnictwo?

Dokument, który umożliwi dalsze czynności związane z przeniesieniem Twojego dotychczasowego numeru i zostaną wykonane w Twoim imieniu przez upoważnionych pracowników Telego Sp. z o.o.

24. Jeśli nie podpiszę pełnomocnictwa, co muszę dalej zrobić?

Jeżeli nie zdecydujesz się na udzielenie pełnomocnictwa, wówczas konieczne jest wykonanie dwóch następnych kroków:
Krok 1 : Złożenie u swojego dotychczasowego dostawcy usług telekomunikacyjnych wniosek o rozwiązanie umowy wraz z kopią Oświadczenia, które otrzymasz od przedstawiciela Operatora, do którego chcesz przenieść numer.
Krok 2 : Po uzyskaniu od swojego dotychczasowego dostawcy usług telekomunikacyjnych potwierdzenie rozwiązania umowy, zgłoś się do punktu sprzedaży Telego Sp. z o.o. aby zawrzeć nową umowę.

25. Co robić gdy operator telekomunikacyjny odmawia przeniesienia numeru?

W momencie kiedy operator odmawia przeniesienia numeru należy sprawdzić: czy rachunek za telefon został opłacony, czy nie zalegamy z żadnymi płatnościami, czy na karcie znajduje się odpowiednia kwota, czy ważność konta wychodzącego i przychodzącego jest aktywna, czy numer telefonu na kartę jest zarejestrowany. Jeśli wyżej wymienione czynności zostały wykonane prosimy złożyć wizytę w punkcie sprzedaży ponownie (najlepiej w tym samym, gdzie składaliśmy wniosek) lub zadzwonić do biura obsługi klienta.

26. Czy mogę przenieść numer prepaid (na kartę)?

Tak, tylko taki numer musi być zarejestrowany w sieci Operatora Dawcy. Przed rozpoczęciem procesu NP. należy udać się do Biura Obsługi bądź Punktu Obsługi Abonenta dotychczasowego dostawcy (Operatora Dawcy) w celu zarejestrowania numeru. Proces ten trwa kilka minut i sprowadza się do podania danych z dowodu osobistego.

27. Numer, z którego korzystam nie jest zarejestrowany na mnie. Czy mogę podpisać umowę z TeleGO Hendi?

Tak, jednak przed podpisaniem Umowy z TeleGO należy dokonać cesji numeru u dotychczasowego Dostawcy (Operatora Dawcy).

28. Co to jest SMS?

Jest to usługa przesyłania krótkich wiadomości tekstowych w cyfrowych sieciach telefonii komórkowej.

29. Co to jest MMS?

Jest to usługa wiadomości multimedialnych, pozwala na komunikację między telefonami oraz między telefonem a dowolnym adresem e-mail, przez przesyłanie komunikatów, które mogą zawierać tekst, zdjęcia, dźwięk czy animacje lub filmy.

Co to są krótkie kody i jak z nich korzystać

Krótki kod w usługach telekomunikacyjnych to ciąg znaków poprzedzonych  * a zakończonych # (np.: *101#) ,  które wpisujemy do telefonu (analogicznie, jak przy wyborze numeru telefonu, do którego chcemy zadzwonić), po czym przyciskamy przycisk „zadzwoń” (najczęściej oznaczony logo „zielonej słuchawki”). Za pomocą krótkich kodów możemy włączać i wyłączać usługi oraz zarządzać informacjami na swoim telefonie. Z korzystaniem z krótkich kodów Operator telekomunikacyjny nie nalicza żadnych opłat – jedyne, o czym należy pamiętać – to jakim krótkim kodem włączamy poszczególne usługi.

 

Kod USSD Usługa/Serwis Opis
*101# Aktywne Serwisy Sprawdzenie aktywnych serwisów:
1. Przy braku jakichkolwiek
2. Przy aktywnym roamingu
3. Przy aktywnym GPRS
4. Przy aktywnej Wideorozmowie
*101*11*01# Roaming 1. przy aktywacji:
2. oraz SMS:
*101*11*01# Przy próbie aktywacji już właczonego roamingu
*101*00*01# Przy dezaktywacji roamingu
*101*00*01# Przy próbie deazaktywacji juz wyłaczonego roamingu
*101*11*02# GPRS

 

1. przy aktywacji:
2. oraz SMS:
*101*11*02# Przy próbie aktywacji już właczonego GPRS
*101*00*02# Przy dezaktywacji GPRS
*101*00*02# Przy próbie deazaktywacji juz wyłaczonego GPRS
*101*11*03# Video Call

 

1. przy aktywacji:
2. oraz SMS:
*101*11*03# Przy próbie aktywacji już właczonego Video Call
*101*00*03# Przy dezaktywacji Video Call
*101*00*03# Przy próbie deazaktywacji juz wyłaczonego VideoCall
*121# 1. Sprawdzenie aktywnych pakietów dodatkowych
2. oraz SMS
*122# Poczta Głosowa –
sprawdzanie
1. Przy aktywnej:
2. Przy nieaktywnej:
*122*00# Poczta Głosowa –
dezaktywacja
1. Przy aktywnej:
2. Przy nieaktywnej:
*122*11# Poczta Głosowa –
aktywacja
1. Przy aktywnej:
2. Przy nieaktywnej:
*105*10# Zmiana języka Zmiana języka na polski
*105*20# Zmiana języka na angielski
*111*xxxxxxxxx# wybieranie numeru w roamingu

    Formularz kontaktowy

    Nasi konsultanci opowiedzą Ci o produkcie i odpowiedzą na Twoje wszystkie pytania.

    Wypełnij formularz kontaktowy - oddzwonimy

    * wszystkie pola są obowiązkowe








    Pokaż wszystkie zgody

    Zadzwoń
    29 765 06 50
    Nasi konsultanci odpowiedzą na Twoje pytania.