Kliknij czas obowiązywania umowy i wybierz swoją ofertę, by zobaczyć cennik:
Umowa na 12 miesięcyUmowa na 24 miesiąceUmowa na czas nieokreślony
Oświadczenie o braku minimalnych poziomów jakości usług
- TeleGo oświadcza, że Usługa nie posiada minimalnych poziomów jakości, w rozumieniu Załącznika nr X do dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/1972 z dnia 11 grudnia 2018 r. ustanawiającej Europejski kodeks łączności elektronicznej (Dz.U. L 321 z 17.12.2018, s. 36) oraz TeleGo nie stosuje wskazanych tam metod pomiaru.
- Awarie usuwane są w terminie 24 godzin.
- Za każdy dzień przerwy w świadczeniu Usług lub w przypadku braku osiągnięcia poziomu jakości świadczonych Usług, za którą Operator ponosi odpowiedzialność, Abonentowi przysługuje odszkodowanie w wysokości 1/15 opłaty miesięcznej liczonej według rachunków z ostatnich trzech Okresów Rozliczeniowych, jednak za okres nie dłuższy niż ostatnie 12 miesięcy. Abonentowi niebędacemu Konsumentem wskazane odszkodowanie przysługuje w przypadku, gdy łączny czas przerw w Okresie Rozliczeniowym wyniósł przynajmniej 36 godzin.
- Niezależnie od odszkodowania, za każdy dzień, w którym nastąpiła przerwa w świadczeniu usługi telefonicznej płatnej okresowo trwająca dłużej niż 12 godzin, abonentowi przysługuje zwrot 1/30 miesięcznej opłaty abonamentowej.
- Wypłata odszkodowania następuje w przypadku uwzględnienia wniesionej przez Abonenta reklamacji, stosownie do jego wniosku – poprzez zaliczenie odszkodowania na poczet przyszłych należności, wpłatę na rachunek bankowy bądź przekaz pocztowy, najpóźniej w ostatnim dniu Okresu Rozliczeniowego, w którym nastąpiło wniesienie przez Abonenta reklamacji. W pozostałym zakresie, Operator ponosi wobec Konsumentów odpowiedzialność na zasadach ogólnych określonych w Kodeksie Cywilnym.
- Za początek przerwy w świadczeniu Usługi przyjmuje się moment zarejestrowania zgłoszenia przerwy przez Abonenta do Operatora. Końcem okresu przerwy jest moment rozpoczęcia prawidłowego działania usługi zarejestrowany przez Operatora.
- Odszkodowanie, o którym mowa wyżej przysługuje, jeżeli przerwa nastąpiła z winy Operatora, a Abonent dokonał zgłoszenia przerwy w świadczeniu Usług do Operatora, a następnie, po potwierdzeniu istnienia faktu przerwy w świadczeniu Usług przez odpowiednie służby Operatora, zgłosił do Operatora wniosek o zapłatę odszkodowania.
- Do okresu, za który Abonentowi przysługuje odszkodowanie nie wlicza się czasu, w którym usunięcie awarii nie było możliwe z przyczyn leżących po stronie Abonenta.
Zakres usług posprzedażnych, obsługi klienta i konserwacji oraz dane kontaktowe świadczących je podmiotów
- Abonent może zgłaszać problemy związane z korzystaniem z Usług oraz zasięgać informacji na temat Usług na infolinii Operatora pod nr 801048048 oraz osobiście w Biurze Obsługi Klienta (BOK). Podmiotem świadczącym usługi serwisowe jest Operator.
- Lokalizacja oraz dane kontaktowe Biura Obsługi Klienta: Telego Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 1, 07-411 Rzekuń.
- Autoryzacja Abonenta dokonywana jest za pośrednictwem hasła bądź weryfikacji okazanego dokumentu tożsamości.
- Operator zastrzega sobie możliwość żądania dodatkowych dokumentów, jeżeli tożsamość Abonenta budzi wątpliwość.
- W ramach obsługi serwisowej, Operator udziela informacji dotyczących świadczonych usług, przyjmuje reklamacje, realizuje zlecenia, udziela informacji odnośnie obsługi udostępnianych lub sprzedawanych przez Operatora urządzeń końcowych oraz dokonuje konserwacji i usuwania uszkodzeń oraz awarii w urządzeniach abonenckich będących własnością Operatora. Awarie usuwane są w terminie 72 h od daty zgłoszenia.
- Lista usług objętych dodatkową opłatą:
- Billing szczegółowy jednorazowy – 6,15 zł każdorazowo
- Billing szczegółowy jako zlecenie stałe – 3,03 zł/mies.
- Wydanie karty SIM w przypadku utraty – 50 zł każdorazowo
- Zmiana numeru Abonenckiego 60 zł
- Zmiana Taryfy na Taryfę z niższa opłatą abonamentową 50 zł
- Wysyłka duplikatu faktury 6,15 zł każdorazowo
Okres obowiązywania umowy
- Aby skorzystać z warunków promocyjnych Abonent można zawrzeć umowę na czas określony (12 lub 24 miesięcy).
- Umowa może być zawarta na czas nieokreślony, okres 12 lub 24 miesięcy.
- Każda ze stron może rozwiązać taką Umowę z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego następującego po Okresie Rozliczeniowym, w którym wypowiedzenie wpłynęło do Operatora.
- Po upływie okresu, na jaki Umowa została zawarta, Umowa przekształci się automatycznie w umowę zawartą na czas nieoznaczony.
- Przed automatycznym przedłużeniem umowy, Operator doręcza Abonentowi na trwałym nośniku, w rozsądnym terminie, nie później niż 30 dni przed upływem okresu, na jaki Umowa została zawarta, jasne i zrozumiałe informacje o automatycznym przedłużeniu Umowy, w szczególności zmianie warunków świadczenia Usług względem warunków obowiązujących w okresie, na jaki została zawarta Umowa, sposobach i terminach jej wypowiedzenia, a także najkorzystniejszych oferowanych przez siebie pakietach taryfowych dotyczących usług objętych Umową.
- Abonent może wypowiedzieć w każdym czasie, z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia, Umowę, która po upływie okresu, na jaki została zawarta, ze względu na brak przeciwnego oświadczenia Abonenta, uległa automatycznemu przedłużeniu. W okresie wypowiedzenia Abonent ponosi jedynie opłaty za świadczenie Usług objętych Umową lub zamówionych w czasie trwania Umowy pakietów taryfowych lub dodatkowych opcji usług.
Odszkodowanie należne w momencie wypowiedzenia umowy zawartej na czas oznaczony
- TeleGo może dochodzić odszkodowania w przypadku, gdy Umowa o świadczenie usług komunikacji elektronicznej, w tym o zapewnienie przyłączenia do publicznej sieci telekomunikacyjnej, została wypowiedziana przez Abonenta lub przez TeleGo z winy Abonenta, przed upływem okresu, na jaki została zawarta.
- Odszkodowanie, o którym mowa w ust. 1, nie przysługuje w przypadku:
- wypowiedzenia przez konsumenta umowy o świadczenie usług komunikacji elektronicznej przed rozpoczęciem przyłączenia go do publicznej sieci telekomunikacyjnej, a w przypadku gdy przyłączenie nie jest wykonywane – przed rozpoczęciem świadczenia usług telekomunikacyjnych, chyba że przedmiotem odszkodowania jest promocyjne urządzenie końcowe;
- przeniesienia numeru w następstwie sytuacji, o której mowa w art. 161 ust. 2 Ustawy.
- Odszkodowanie, o którym mowa w ust. 1, będzie wynosić:
- z tytułu usługi telekomunikacyjnej – sumy części opłaty abonamentowej lub innej okresowej opłaty stanowiącej opłatę za tę usługę, wskazanej w art. 288 ust. 1 pkt 6 lit. a lub art. 293 ust. 1 pkt 3 lit. a Ustawy, które Abonent jest obowiązany uiścić do czasu zakończenia obowiązywania Umowy;
- z tytułu promocyjnego urządzenia końcowego – sumy części opłaty abonamentowej lub innej okresowej opłaty stanowiącej opłatę za to urządzenie, wskazanej w art. 288 ust. 1 pkt 6 lit. c lub art. 293 ust. 1 pkt 3 lit. c Ustawy, które Abonent jest obowiązany uiścić do czasu zakończenia obowiązywania Umowy.
Procedury związane z przeniesieniem numerów
- Abonent może żądać przy zmianie dostawcy usług przeniesienia przydzielonego numeru do istniejącej ruchomej sieci operatora na terenie całego kraju. Prawo do żądania przeniesienia numeru nie uchybia roszczeniom Operatora, o których mowa w § 8 ust. 2 Regulaminu. Abonent, o ile nie zrzeknie się tego uprawnienia, zachowuje prawo do przeniesienia dotychczasowego numeru przez okres jednego miesiąca od daty rozwiązania umowy.
- Przeniesienie numeru, o którym mowa w ust. 1 powyżej, następuje nie później niż w terminie 1 dnia roboczego od dnia wskazanego w umowie o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych z przeniesieniem przydzielonego numeru jako dnia rozpoczęcia świadczenia usług przez nowego dostawcę usług.
- W przypadku gdy przeniesienie przydzielonego numeru z sieci Operatora nie doszło do skutku w terminie, o którym mowa ust. 2, Operator wznawia lub kontynuuje świadczenie usługi na dotychczasowych warunkach do czasu przeniesienia numeru. Wznowienie świadczenia usługi następuje w takim terminie, aby utrata dostępu przez Abonenta do świadczonych usług nie przekroczyła 1 dnia roboczego. Jeżeli przeniesienie przydzielonego numeru nie doszło do skutku w terminie 30 dni od terminu wskazanego w ust. 2 wypowiedzenie umowy z Operatorem staje się bezskuteczne. Abonent ma prawo złożyć przeciwne oświadczenie, o czym Operator poinformuje Abonenta.
- W przypadku niedotrzymania terminu, o którym mowa w ust. 2, Abonentowi przysługuje od Operatora jednorazowe odszkodowanie za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w wysokości 1/4 sumy opłat miesięcznych liczonej według rachunków za usługi komunikacji elektronicznej z ostatnich trzech Okresów Rozliczeniowych, chyba że brak możliwości realizacji przeniesienia numeru nastąpił z przyczyn leżących po stronie systemu, o którym mowa w art. 337 ust. 3 ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. Prawo komunikacji elektronicznej (Dz.U. z 2024 r. poz. 1221).
- Kwotę odszkodowania, o którym mowa w ust. 4, oblicza się na podstawie liczby dni, które upłyną do dnia przeniesienia numeru lub dnia zakończenia obowiązywania kontynuowanej lub wznowionej umowy z Operatorem.
Możliwość kierowania połączeń do numerów alarmowych
TeleGo zapewnia możliwość kierowania połączeń do numerów alarmowych. Połączenia z numerami alarmowymi są bezpłatne.