Telefonia Nomadyczna
Abonament telefonii nomadycznej
Cennik dla klientów indywidualnych
przy umowie na czas nieokreślony
w planach Panda Bez Limitu,
którzy przedłużą Umowę od dnia 17 sierpnia 2024r.
Miesięczna kwota Abonamentu brutto przy umowie na czas 24 miesięcy | 49,50zł/mc |
Rozmowy na numery stacjonarne | bez limitu |
Rozmowy na numery komórkowe | bez limitu |
Rozmowy na numery międzynarodowe | już od 0,46 zł |
Najczęściej zadawane pytania
1. Czy mogę przynieść posiadany przeze mnie numer stacjonarny do TeleGO?
Tak, możesz przenieść numer w całej Polsce od większości krajowych operatorów. Wystarczy, że zadzwonisz na numer BOK 29 765 06 50
i nasi konsultanci dopełnią w Twoim imieniu wszelkich formalności
2. Co to jest telefonia stacjonarna (nomadyczna) ?
Telefon stacjonarny TeleGO Telefon to telefon stacjonarny, bez kabli i skomplikowanej instalacji. Możesz go postawić w dowolnym miejscu w domu i rozmawiać w promieniu aż 300 metrów.
3. Czy potrzebuję nowego telefonu?
Nie. Możesz wykorzystać własny telefon komórkowy jako stacjonarny. Decydując się na telefon stacjonarny otrzymasz kartę SIM z numerem stacjonarnym. Jest ona podobna do tej, której używa się w telefonach komórkowych. Dlatego możesz wykorzystać dowolny telefon komórkowy, który posiadasz. Tym razem jego numer, będzie numerem stacjonarnym.
Razem z naszą ofertą możesz zakupić telefon Maxcom 705 już od 1 zł + VAT.
Funkcje telefonu:
– duże klawisze
– 1,8″ – kolorowy wyświetlacz LCD 160×128
– Wskaźnik nowego SMS- nieodebranego połączenia
– Talking Clip – Wypowiadanie numeru przychodzącego
– 7 numerów szybkiego wybierania
– Funkcja głośnomówiąca
– 300 wpisów w książce telefoniczne
– Powiększanie rozmiaru czcionki SMS
– Zmiana rozmiaru czcionki Menu
– Funkcję zegara (w ładowarce wyświetla cały czas zegar)
– Dedykowany klawisz blokady klawiatury
– Dedykowany przycisk SOS
– Radio FM ( bez konieczności podłączania zestawu słuchawkowego)
– Klawisz I.C.E.
– Ładowarka biurkowa oraz zestaw słuchawkowy w zestawie.
4. Czy można zmienić miejsce dostarczania usługi?
Tak. Jeżeli chcesz zmienić lokalizację usługi na inną, która leży w tej samej strefie numeracyjnej (ten sam numer kierunkowy), co poprzednia – to numer stacjonarny pozostanie bez zmian. Wystarczy jedynie zgłosić dyspozycję zmiany adresu dla usługi t-novum.
Jeżeli nowa strefa domowa leży w innej strefie numeracyjnej (inny numer kierunkowy), niż poprzednia – konieczne jest podpisanie nowej umowy. Otrzymasz wówczas nowy numer telefonu wraz z nową kartą SIM.
Po zmianie strefy numeracyjnej nie ma możliwości pozostania przy tym samym numerze.
5. Czy mój numer ulegnie zmianie?
Nowy numer telefonu w usłudze t-novum będzie miał analogiczny format do obecnie stosowanych numerów sieci stacjonarnych.
W przypadku przeniesienia numeru od innego operatora do Telego Sp. z o.o. numer telefonu pozostanie bez zmian.
6. Czy są możliwości techniczne instalacji usługi?
Możliwość instalacji telefonu w usłudze t-novum jest w każdej strefie numeracyjnej na terenie całego kraju.
7. Ile mogę zaoszczędzić korzystając z usługi TeleGO?
Usługa t-novum to niski abonament już od 28,50 z VAT.
– Atrakcyjne pakiety minut w ramach abonamentów
– Koszt minuty połączenia z numerami stacjonarnymi od 0,18 zł/min
– Koszt minuty połączenia z numerami komórkowymi od 0,37 zł/min
– Koszt połączenia na numer w t-novum lub t-novum mobile to jedyne 0,03 zł/min.
8. Czy z mojego telefonu mogę dzwonić na numery specjalne, infolinie 801 i 804 oraz na numery skrócone?
Z Twojego telefonu stacjonarnego możesz dzwonić na większość numerów bezpłatnych infolinii 801 i 804.
9. Z jakich usług mogę korzystać w ofercie TeleGO Telefon?
W usłudze t-novum dostępne są dodatkowe funkcjonalności:
– Poczta Głosowa
– Identyfikacja numeru rozmówcy
– Ukrywanie prezentacji własnego numeru.
10. Ile kosztuje przeniesienie numeru?
Przeniesienie numeru jest darmowe. Od 06.07.2009 roku zgodnie z prawem telekomunikacyjnym nie ponosimy żadnych opłat za przeniesienie numeru. Oferta obowiązuje bezterminowo.
11. Jak długo to trwa?
Wszystko zależy od formy i trybu złożenia wniosku. W przypadku gdy łączy Państwa z dotychczasowym Operatorem umowa terminowa, proces przeniesienia będzie trwał dłużej. Gdy mają Państwo numer prepaid (na kartę) lub umowę na czas nieokreślony, proces przeniesienia może trwać krucej.
12. Jakie dokumenty są potrzebne do przeniesienia numeru?
Dokumenty wymagane dla klienta prywatnego – dokument tożsamości, ostatnia faktura.
Dokumenty wymagane dla klienta biznesowego – dokument tożsamości osoby upoważnionej do zawarcia umowy, zaświadczenia o numerach REGON i NIP, wpis do KRS.
Wniosek o przeniesienie numeru, Oświadczenie NP , Umowa, Pełnomocnictwo – wzory dokumentów dostępne są na naszej stronie Internetowej.
13. Co to jest karta SIM?
Subscriber Identity Module: moduł identyfikacji abonenta – plastikowa karta elektroniczna wielkości karty kredytowej (85 × 54 mm, starszy typ) lub wielkości paznokcia (25 × 15 mm, nowszy typ) z wbudowaną pamięcią i mikroprocesorem. Karta SIM identyfikuje abonenta i przechowuje także pewną ilość niektórych danych, np. fragment jego książki telefonicznej.
14. Co z moją dotychczasową kartą SIM ? Czy dostanę nową?
Karta SIM od dotychczasowego operatora zostaje wyłączona. W momencie przeniesienia numeru do nowego operatora otrzymujemy nową kartę z tymczasowym numerem.
15. Co to jest Pełnomocnictwo?
Dokument, który umożliwi dalsze czynności związane z przeniesieniem Twojego dotychczasowego numeru i zostaną wykonane w Twoim imieniu przez upoważnionych pracowników Telego Sp. z o.o.
16. Jeśli nie podpiszę Pełnomocnictwa, co muszę dalej zrobić?
Jeżeli nie zdecydujesz się na udzielenie pełnomocnictwa, wówczas konieczne jest wykonanie dwóch następnych kroków:
Krok 1 : Złożenie u swojego dotychczasowego dostawcy usług telekomunikacyjnych wniosek o rozwiązanie umowy wraz z kopią Oświadczenia, które otrzymasz od przedstawiciela Operatora, do którego chcesz przenieść numer.
Krok 2 : Po uzyskaniu od swojego dotychczasowego dostawcy usług telekomunikacyjnych potwierdzenie rozwiązania umowy, zgłoś się do punktu sprzedaży Telego Sp. z o.o. aby zawrzeć nową umowę.
17. Co zrobić kiedy Operator odmawia przeniesienia numeru?
W momencie kiedy operator odmawia przeniesienia numeru należy sprawdzić: czy rachunek za telefon został opłacony, czy nie zalegamy z żadnymi płatnościami, czy na karcie znajduje się odpowiednia kwota, czy ważność konta wychodzącego i przychodzącego jest aktywna, czy numer telefonu na kartę jest zarejestrowany. Jeśli wyżej wymienione czynności zostały wykonane prosimy złożyć wizytę w punkcie sprzedaży ponownie (najlepiej w tym samym, gdzie składaliśmy wniosek) lub zadzwonić do biura obsługi klienta.
18. Czy mogę przenieść numer prepaid (na kartę) ?
Tak, tylko taki numer musi być zarejestrowany w sieci Operatora Dawcy. Przed rozpoczęciem procesu NP. należy udać się do Biura Obsługi bądź Punktu Obsługi Abonenta doczasowego dostawcy (Operatora Dawcy) w celu zarejestrowania numeru. Proces ten trwa kilka minut i sprowadza się do podania danych z dowodu osobistego.
19. Numer z którego korzystam nie jest zarejestrowany na mnie. Czy mogę podpisać umowę z TeleGO?
Tak, jednak przed podpisaniem Umowy z Novum należy dokonać cesji numeru u dotychczasowego Dostawcy (Operatora Dawcy).
Zadzwoń
29 765 06 50
Nasi konsultanci odpowiedzą na Twoje pytania.