Jesteś tutaj: Klient indywidualny > System zarządzania jakością

System zarządzania jakością


Aktualności Wykaz stron internetowych, z których korzystanie nie wpływa ...
„TeleGO Sp. z o.o. informuje, że w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 16.04.2020 r. o szczególnych instrumentach wsparcia w związku z rozprzestr... Czytaj dalej
Aktualności #zostańwdomu z TeleGO
Drodzy klienci, Ze względu na sytuację epidemiczną w Polsce już od kilkunastu dni podejmujemy działania w trosce o Państwa zdrowie i bezpieczeństwo. ... Czytaj dalej
Aktualności Zmiany w Regulaminie świadczenia Usługi TeleGO Internet
Szanowny Abonencie, W związku ze zmianą przepisów prawa w zakresie usług telekomunikacyjnych świadczonych przez Naszą spółkę poniżej prezentujemy szc... Czytaj dalej
Aktualności Zmiany w Regulaminie Świadczenia Usług TeleGO Domowy
Szanowny Abonencie, W związku ze zmianą przepisów prawa w zakresie usług telekomunikacyjnych świadczonych przez Naszą spółkę poniżej prezentujemy szc... Czytaj dalej
Aktualności Zmiany stawek w roamingu od 1 stycznia 2021r.
TeleGO Sp. z o.o. informuje, że z dniem 1 stycznia 2021 r. następuje zmiana stawek za korzystanie z usług telekomunikacyjnych w roamingu międzynarodow... Czytaj dalej
Aktualności Zmiany w Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych P...
Szanowny Abonencie, W związku ze zmianą przepisów prawa w zakresie usług telekomunikacyjnych świadczonych przez Naszą spółkę poniżej prezentujemy szc... Czytaj dalej
Aktualności Zmiany w Regulaminie świadczenia Usług TeleGO Telefon oraz T...
Szanowny Abonencie, W związku ze zmianą przepisów prawa w zakresie usług telekomunikacyjnych świadczonych przez Naszą spółkę poniżej prezentujemy szc... Czytaj dalej
Aktualności Zmiany w Regulaminie Przeniesienia Numeru do TeleGO na Kartę...
Szanowny Abonencie, W związku ze zmianą przepisów prawa w zakresie usług telekomunikacyjnych świadczonych przez Naszą spółkę poniżej prezentujemy szc... Czytaj dalej